Norge

Egentligen hade jag inte tänkt skriva något om detta, då det står om det i alla tidningar och visas på varje nyhetssändning! Alla vet redan det fruktansvärda som hänt :( Dock ändrade jag mig när vi hade en tyst minut innan Roxette-konserten började i söndags. Trots att cirka 22 000 människor var på plats var det helt knäpptyst! Jag har läst så många artiklar om tragedin och lider verkligen med de drabbade. Tänk all den skada som en person orsakat så många människor, helt ofattbart! Hur kan man göra så mot andra människor :( Jag tänker på de familjer som aldrig blir hela igen, det kaos som utspelat sig både i stan och på ön. Hur går man vidare efter något sådant här? Går det?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan