Nedräkningen har börjat

Vill bara meddela att det nu är 6 arbetsdagar kvar innan jag går på en härlig (och välförtjänt?) semester! :) Det ska faktiskt bli riktigt skönt med några veckors avkoppling och få ladda batterierna inför hösten och det som komma skall!

Idag har jag förresten inskaffat ännu en långkjol, som jag gillar skarpt! Den ser kanske inte så rolig ut på bilden men den är söt, jag lovar :) Plus ett supersött vitt linne till, kommer bli perfa i Rom - där det för övrigt är 40 grader varmt. Vi kommer att leva på vatten och glass, det finns inget annat. Inte mig emot dock. Den långkjol jag köpte först var kanske inte sådär wow men den ska nog fylla sin funktion den med. Man får ju inte visa knän och axlar (och ja, de är supernoga har jag hört från säkra källor) i kyrkor så det kan ju vara bra att ha en del med sig där man faktiskt täcker dessa kroppsdelar! Nu är det bara stråhatt (ge upp), solglasögon och en jädra massa solkräm kvar att handla, å visst ja ett par träskor också innan jag är redo för den eviga staden! *längtar* Visst ja, ett par rosa chinos har jag också "klickat hem", hoppas bara att de passar - har ju inte testat dem. Vi får se! Nu är det dags att försöka få lite ordning här hemma, antar att jag fastnar en stund vid Ms Röj (spel på Ipaden). Det är min nya drog. Tillsammans med naturgodis blir det en livsfarlig kombo, kan knappt slita mig! ;)

Alex och Malin, om ni läser detta. Det är lite tomt utan er nu när ni är på semester, men snart så ses vi!!! :)

Kjolen hittar ni på Lindex


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan