Bad hair day

Jag behöver verkligen fräscha upp mitt hår och äntligen har jag bokat tid för klippning! Det känns som en hel katastrof, det behöver verkligen toppas (tänker inte klippa kortare den här gången, trivs rätt bra i långt hår nu) och fräschas till. Dessutom skulle jag vilja vara mer duktig på att göra saker med det, det blir alltid en tofs eller en knut och jag lägger aldrig ner tid på det :( Jag är glad att jag borstar burret efter att jag tvättat det! :) Jag använder aldrig några produkter, sprayet som jag köpte för sju år sedan (skojar inte) står kvar i skåpet, kanske dags att slänga ut genom fönstret och investera i något nytt? Dessutom har jag inte använt min plattång/locktång som jag fick i julklapp en enda gång, vet knappt hur jag gör. Platt- och locktång som är mångas vardag är typ en helt ny värld för mig. Det kanske är dags att äntra den där världen och för en gångs skull bli snygg i håret?!

 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan