Dalarna

Jag är nu tillbaka efter en halvlång och minst sagt intensiv vistelse i Rättvik. Jag, Björn och Leo tog tåget upp till Dalarna på torsdag morgon, vilket bara det var en halvt om halvt intensiv resa. Väl framme, efter diverse bus från en pigg två-åring åkte vi direkt hem till farmor och farfar där vi var länge med tanke på farfars tillstånd. På nyårsaftonens morgon fick vi beskedet om att farfar somnat in efter att ha kämpat länge med sitt svaga hjärta :( Det var givetvis ett riktigt tungt besked, även om jag tror att det var bäst för honom att få komma till ro. Det blev en jättejobbig och konstig nyårsafton, trots att alla försökte göra det bästa av den!

Annars har jag tagit det lugnt däruppe; vi har spelat massor av Besserwisser, varit på Lager 157 i Sågmyra, umgåtts med Farmor och Morfar, haft kalas för mig och varit en snabbis på Kupolen. Givetvis har vi också ägnat oss åt en del vinteraktiviteter såsom skridskor, skidor, skoter och spark! Måndagen spenderades i skidbacken där jag bokat in mig på en privatlektion. Hur det gick? Har ni sett Bridget Jones när hon ska försöka ta sig ner i backarna så vet ni vad jag menar... En för övrigt helt underbar scen som bara måste ses: (http://www.youtube.com/watch?v=9d5UueNLEp8)
Jag hann även med en snabbvisit/fika hemma hos Pia innan jag satte mig på tåget hem till Göteborg!

Min jämlike

http://2.bp.blogspot.com/_bcJiKYHaAo0/S45k6Hihm5I/AAAAAAAAAg0/JkCdo
M0v2_E/s400/skiing+-bridget+jones.jpg

Jag och Tommy på skotern

Nu ska jag iväg på myskväll med mina tjejer, det blir bio och fika på stan! Auf Wiedersehen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan