Trött i fötterna

Efter en heldag på stan är jag trött i fötterna men jag antar att det hör till! :) Jag känner mig i fas med julklapparna och det känns skönt! Imorgon blir det nog till och med sista rycket för min del gällande att få klart klapparna. Dessutom har jag tänkt att jobba några timmar, tvätta massvis och baka något julgottigt imorgon med! Det gäller med andra ord att vara effektiv imorgon, funderar nästan på en lista ;)

Igår var jag på After Work med några kollegor och även Malin och Alex var med! Vi var på Incontro, drack lite drinkar och hade det väldigt trevligt! :)

Gällande det där projektet jag skrev om i förra inlägget (som dragit ut lite på tiden av olika orsaker) är nu slutfört! Projektet var nämligen att färga mitt hår mörkare! Nu är det gjort och såhär ser det ut!

 

Nu ska jag fortsätta skriva färdigt våra julkort!


 

Kommentarer

2011-12-18
Iia i Hudik skriver:

Jättefin bild. God Jul och Gott Nytt År önskar vi er från Lakbäck

2011-12-18
Helena skriver:

Tack detsamma till er!! Hälsa Lennart! Kram Helena

2011-12-19
Rebecka skriver:

Superfint! :)

2011-12-19
Eva i Vikarbyn skriver:

Jättefin är du! Sötaste Helenan i göteborg. God jul till dej och Pontus från ett just nu snövitt Vikarbyn.

2011-12-20
Helena skriver:

Tack Rebecka och Eva, va snälla ni e! Kram

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan