Fjärde advent

41 julkort senare! Puh! :) Vi var ute i sista sekund med julkorten i år men förhoppningsvis hinner de fram till jul. Det är ju en hel arbetsvecka kvar tills dess så det skall väl inte vara några problem!? Hoppas jag på i alla fall ;)

Idag har jag varit i stan och fixat ännu mer julklappar och snart är det klart! Jag har satt en deadline i mitt huvud att allt ska vara inslaget och klart tills på onsdag kväll, vi får se om det lyckas. Julklapparna som skall upp till Dalarna måste i alla fall vara klara då, eftersom de ska få åka bil upp. Det räcker gott och väl med att jag har Leo och en väska på tåget, det kan bli lite tufft ändå med tre byten, men det ska vi nog klara lilleman och jag!

Inte blidde det någon knäck idag heller, jag var så hungrig och trött när jag kom in i mataffären så jag glömde att köpa knäckformar! Suck! Jag får köpa det i veckan så jag kan göra lite knäck, det är ju så himla gott! Å lätt att göra! Nu är klockan alldeles för mycket, jag måste sova med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon! Tiden går fort när man har roligt :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan