Skrattfia

Idag har jag skrattat så mycket att jag nu har kramp i kinderna. Jag kunde bara inte sluta skratta när en kollega visat sin underbara rumba och pelikandans i sann Tony Irving-anda. Inte heller när jag och en annan kollega panikshoppade på lunchen och allt var smått kaos. Kanske inte så jätteroliga saker att bli skratthysterisk åt men ibland blir det bara så, dock är det faktiskt väldigt skönt att ha skrattkramp i kinderna!

Snart ska jag börja packa och fixa iordning inför morgondagen, men först skall jag lämna tillbaka kashmirtröjan som var för kort och köpa rosa bubbel som vi tjejer ska smutta på när vi gör oss iordning på hotellrummet imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan