Ny vecka på G

Måndagsmorgon. På ett sätt ganska skönt att ha en helt ny vecka framför sig. Det kommer bli en hel del arbete fram till torsdag då jag har en deadline, men jag ska även träffa lite goa vänner under veckan! Det gillar jag :) I helgen ska vi vara barnvakter till Leo så då blir det pepparkaksbak och lite julpyssel med honom. Ska även försöka få inhandlat lite mer julklappar till helgen, fick nämligen köpt mina första igår så nu är jag ju på rätt spår! Om vädret tillåter kanske det blir en tur till Liseberg med, sist regnade ju det tillfället bort! Men nu är det strax dags att bege sig till jobbet; på lunchen väntar fotokoll från fredagens partaj!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan