Julmusik

Idag har jag inte gjort många knop sen jag kom hem, ögonen svider av trötthet så jag ska snart lyssna på min kropp och gå och lägga mig. Ska bara göra ett projekt först som jag skjutit upp många gånger nu! Kanske beror det lite på feghet, kanske bara på lathet, vad vet jag! Sitter och diggar julmusik med, mysigt! Min favoritjullåt är Julen är här med Tommy Körberg och Sissel Kyrkjebø! Den är verkligen jul för mig sedan länge tillbaka! :) Men det finns många mysiga låtar såhär i juletider, allt från fina It May Be Winter Outside, Driving Home for Christmas och It´s The Most Wonderful Time of the Year till Fairytale of New York till och All I Want For Christmas is You från Love Actually! Sen har vi såklart klassiskerna Mer Jul med Adolphson & Falk och Juligen med Just D. De får inte glömmas bort! :) Nu ska jag digga lite julmusik medan jag fortsätter fixet!
 

Kommentarer

2011-12-16
Eva i Vikarbyn skriver:

Julen är här, med Tommy o Sissel - helt underbar!

2011-12-16
Helena skriver:

Visst är den!? :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan