Inte helt lätt

Det var inte helt lätt att komma upp i morse, inte heller helt lätt att ta tag i arbetsdagen på bästa sätt och koncentrera sig till 500 %. Dock gjorde jag mitt bästa och eftersom tiden rann iväg fortare än kvickt tänkte jag att jag skulle sätta mig med ett par arbetsuppgifter här hemma om en stund. Fortsätta mitt effektiva jag så att säga! Jag har nämligen packat upp min resväska men även alla klappar och presenter har fått nya platser här hemma. Dessutom har jag rensat mitt skåp med krämer och annat småplock och jäklar vad jag rensade, en hel påse kunde slängas! Alla räkningar har betalats med (hmpf) plus att jag hunnit med att läsa ett par kapitel ur en spännande bok som jag började på igår under min tågresa. Å givetvis lite Wordfeud på detta ;)


Förresten, detta fenomen inträffade i Dalarna häromdagen! Någon som någon upplevt detsamma, det vill säga att gräddnougaten ligger kvar som sista pralin!?!? Jag trodde det var ett skämt men skyndade att kasta mig över den! :)

 

Tanken var kanske att någon sparat den till Leo, vad vet jag men kunde inte bara låta den ligga där och se vrålgod ut ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan