Efterfrågan

Var kan man hitta fina julkort?

Jag tycker inte att jag hittar några fina alls! Letar jag på fel ställen? Jag hade gärna försökt mig på att göra egna men det har inte prioriterats i år, förhoppningsvis nästa år men det hjälper ju inte mig nu! Jag blir alltså väldigt tacksam för tips på julkort!

Imorgon blir det ännu mera julfeeling för min del; Lucia-firande på Leos dagis, glöggmys på jobbet och julgodisfix med min kompis Frida och hennes dotter på kvällen! I like :)

Nu ska jag försöka ta tag i lite städning här hemma! Efter två dagars bak så ser köket sådär trevligt ut, disk a la grande på diskbänken och smulor över hela golvet. Som sagt, sådär trevlig. Bäst att börja röja!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan