Dan före dan före dan

Alla klappar är klara! Jippie :) Jag har jobbat sent idag och nu sitter jag och laddar inför den städning som komma skall. Det är alltid skönt att få lite i ordning hemma innan man ska ge sig iväg, vi får se hur mycket som orkas med bara. Jag känner mig rätt mör så jag sätter inte ribban alltför högt ikväll. Dessutom vill jag slå in lite klappar, dricka glögg och lyssna på julmusik med! Bara njuta av en kväll här hemma!

Förresten, jag har gått och blitt med ny telefon så nu är jag också med i matchen, känns grymt kul :) Så nu sitter jag och försöker bli vän med den genom att spela lite Wordfeud och ladda hem (???) lite roliga appar! Om du vill spela Wordfeud mot mig så kan ni adda mig, HeeleenaaS heter jag! :)

Nej nu får jag ta tag i kvällen om det ska hända någonting innan jag blir alldeles för trött! Skriver kanske mer sen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan