Tyck synd om mig

Efter två dagar med minst sagt riktig urjävlig värk i magen börjar jag tröttna! Jag orkar inte ha ont!! :( Jag kom just hem från jobbet och på vägen hem köpte jag med mig chokladglass, tidning, en bulle och ett förråd av Panodil. Nu sitter jag här och hoppas att tabletterna ska verka inom kort! Dessutom har jag under de här dagarna lidit av någon typ av värmeslag, svettsvallningar eller vad jag ska kalla det - verkligen freeescht! :( Som om det inte vore nog med värken och det labila humöret. Bah! Det är nog dags att jag och mina två killpolare för kvällen, Ben och Jerry, myser ner oss i soffan, vi ska nämligen titta på tjejfilm tillsammans. Egentligen är jag ju dessutom ganska anti dessa två killar (utom i USA) sen ett tag tillbaka men idag fick de följa med hem då min kompis Sofia bedyrade en av de nya smakerna som kommit. Jaja, de får underhålla mig tills Pontus kommer hem från seglingen! Nej, återkommer i ett förhoppningsvis mer positivare inlägg så småningom där jag kan berätta lite om det braiga seminariet jag var på igår med Charlie från Lyxfällan som föreläsare. Trevlig kväll på er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan