Städmaran

Jag fick ett ryck idag när jag kom hem från jobbet! Tyckte det kändes lite unket här hemma så har öppnat alla fönster så mycket det bara går, även balkongdörren och vädrar in en massa fräsch (uttala freeesch) luft samtidigt som jag går och småstädar lite. När jag ändå är på g så kändes det lika bra att tvätta, bädda rent och vädra alla täcken och kuddar. Man får ju passa på när solen skiner, inte ofta som det inträffat den sista tiden! Å så en bloggpaus på det, grymt! :) Sugen på att baka är jag med, men får nog vänta till helgen! Då ska jag dessutom vara barnvakt och att baka hos faster brukar vara roligt! Nu ska jag gå och fortsätta med mina små sysslor och kanske laga lite mat med, börjar bli himla hungrig. Jag hade tänkt komma ut på en promenad idag med men inser att dagens motion nog får vara städning idag! Inte alltid man får gjort så mycket hemma. Ha en trevlig kväll :)

Sugen på en ny bok...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan