Senaste nytt

Helgen slutade lika bra som den började. Efter en heldag på Liseberg på lördagen (där jag för övrigt vann mina första nöjesparkvinster; 2 Daimpåsar och en urful hund) blev det nästan en heldag på stan igår. Först fika på Vanilj, ett hejdå till tjejerna och sen ett par rundor minigolf med Vewe och hennes pojkvän!

 

Annars har dagen löpt på ok. En jobbig start på morgonen då jag råkade sätta igång larmet på jobbet, alla mina kollegor var sena på grund av den stillastående trafiken (översvämning i Blöteborg) och en allmän okoncentration gjorde att det tog tid att komma igång idag. Men men, är det måndag så är det, tur att det gick över.

 

För övrigt har vi hittat en lägenhetsdröm idag! En fantastisk lägenhet i Bagaregården som bara skriker åt oss att flytta in där. Vi skriker tillbaka och ber lägenheten att inte vara så vansinnigt dyr! :( En dröm med bland annat ett stort lantligt kök och en fungerande kakelugn. Kolla in bilderna så förstår ni vad jag menar! Finns bara en fras och det är "to die for".

 

Imorgon blir en efterlängtad dejt med tjejerna sand (istället för grabbarna grus)! Det blir fika, popcorn och bio för hela slanten. Längtar redan :) Nu är det i alla fall dags för en stunds minispa med fotfix och ansiktsmask. Det känns som om det är 100 år sedan och att det verkligen är dags för en stunds piff!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan