Mera semester

Ibland blir det inte som man tänkt! :( Jag hade tänkt komma iväg på massage idag men olyckligtvis ringde de 45 minuter innan det började och sa att det blivit dubbelbokat! Så det blidde ingen avslappnade SPA-massage för min del :( Jag får försöka ta igen det vid tillfälle under hösten, det lät som om det skulle kunna vara något för mig ;) Istället packade jag mig iväg till sjön, köpte med mig lite lunch på Mölndals Museum och njöt en stund i solen! Jag påbörjade bok nummer tre i Hammarbyserien och hade en liten ego-stund. Dock var jag lite besviken att jag inte hade badkläder med mig då det var väldigt väldigt varmt och ett bad hade nog suttit hur fint som helst! :)

 

Efter att jag hämtat Pontus på golfbanan drog vi till Stadium för lite rea-spaning. Som vanligt köpte vi med oss en del, överraskade? Inte jag :) Jag kom hem med två golf-pikéer (ja kan ju vara bra att ha den dagen jag börjar spela), en träningshoodie, en träningströja och ett par gosiga loose-jeans! Helt nöjd då nästan allt var på rea, väldigt bra rea dessutom. Exempel, köpte man 5 rea-plagg fick man 50 % rabatt på rea-priset på alla varor, snacka om att kunna göra fynd!


Nu ska vi gosa ner oss i soffan med sommarmat, godis och en komedi! Å rödbrända ben efter ett par timmar i solen! :) Trevlig kväll! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan