Godmorgon världen

Underbara lördag! :) Jag har sovit som en stock inatt vill jag lova, hörde inte ens när tjejerna kom hem! Efter en minst sagt sen kväll på jobbet, tacos och reseletning på nätet däckade jag men var uppe med tuppen för att handla hem lite mysfrukost som jag ska skämma bort tjejerna med! Sen blir det en dag på stan och Liseberg, framförallt det sistnämnda. Det blir nog inte så mycket attraktioner utan mer strosa runt tror jag. På stan behöver jag kolla efter nya skinnstövlar, det är dags nu. Kanske det kommit in lite sådant i affärerna? Nu: Dags att steka american pancakes!

Jag skulle inte tacka nej till ett par Primeboots som du hittar i
Biskopsgårdens webshop



 

Kommentarer

2011-08-13
Rebecka skriver:

Myyys! Jag vill också komma till er och äta pancakes och gå på Liseberg.

2011-08-13
Helena skriver:

Du är så välkommen!! :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan