Fullt upp

Detta är verkligen en fullproppad vecka med massor att göra. Förutom att det är massvis med jobb så har jag även tjejbesök från Dalarna, eller ja ingen av dem bor där idag men har gjort! Liksom jag :) Igår var vi ute och åt på Istället och pratade ikapp oss en del, jättemysigt! Förresten har hösten kommit på riktigt med kall temperatur, blåst och regn. Underbart!? Nej faktiskt inte, inte än! Hösten är mysig men jag tycker den kommer lite för tidigt, är ju inte ens mitten av augusti än. Dessutom är väl aldrig regn och blåst direkt ok? Nej dags att äta något, magen kurrar! Sen får jag fortsätta bokföra en stund innan girlsen kommer hem. So long!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan