Springtime

I dubbel bemärkelse :) Äntligen har jag fått tummen ur och gjort det jag skjutit på så länge, jag har köpt mig ett par riktiga löparskor! :) Efter en ordentlig analys av mina fötter (speglar, löpband, film och allt vad de nu gör) så blev det nedanstående skor som fick följa med mig hem. De ska tydligen passa "klockrent" och visst, de kändes verkligen bra och de är kanonsköna! Nu får vi se hur länge det dröjer till premiäranvändningen av dessa skönheter, för visst var de väl ändå rätt snygga för att vara löparskor?

Mina nya Nike Zoom Structure


 

Kommentarer

2011-04-27
Pia skriver:

Gött mos! Heja dig:-)

2011-04-28
emlan skriver:

oj du gick verkligen "all in" på shoppingen:) he he.. jag fick nöja mig med ett par billiga från XXL. men de gick fint de med:) he he. lycka till med första löpaturen. kram

2011-04-28
Malin skriver:

Läckert! Som vi sa, det viktigaste är ju att man ser bra ut! Premiär i Dalarna kanske?

2011-04-28
Helena skriver:

Söta ni e! :) Nu finns inget att skylla på, nu är det bara att ge sig ut :) Å visst är det viktigt att vara snygg när man tränar, of course! Kramar till er

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan