Roadtrip och vårstädning

En lördag i Varberg med bästa Alex och Malin, ja så var min lördag igår. Jag gillar verkligen Varberg, tycker om det gamla charmiga kullerstenstorget, de fina husen och de mysiga små affärerna. Å givetvis min vän Cissi som bor där med, bara positivt med Varberg alltså! :) Det blev inte så mycket shopping för vår trio men lite blev det allt tillsammans med en mexikansk lunch och en fika på ett mysigt café. Mysigt att bara komma iväg sådär ibland, rekommenderas varmt! :) Idag har det varit en stunds vårstädning igen, fint och freeescht blir det vill jag lova. Jag har också varit och hälsat på Björn och Leo en stund, det blev både en stund ute med fotboll och en stund inne med sång och bad. Imorgon vankas jobb igen men veckan blir inte så lång, eftersom påsken är på ingående. Nu ska jag krypa ner i soffan och planera veckan som kommer och kanske planera något roligt inför påskghelgen. Trevlig söndag! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan