Krämoholic

Det må låta ytligt och det må så vara men jäklar va roligt det är med krämer, jag är beroende - jag erkänner! :) Denna smörja (i dubbel bemärkelse) som luktar mumma och som är sådär härligt vardagslyxig, det är lovely. Även om jag har badrumsskåpet proppat med krämer av olika slag kan jag inte få nog, vill hela tiden köpa mer! Allt från märken som Philosophy, Crabtree & Evelyn och Victoria´s Secret till Body Shop, Biotherm och Lóccitane. Viktigast är att de luktar freeescht & gott! :)

Nästa inköp blir nog denna duschkräm och "tillhörande" handkräm - luktar ljuvligt! *Rekommenderas*

Bild: http://www.makeupbag.net/2007/07/15/nordstrom-anniversary-beauty-exclusives/

Häromdagen beställde jag och min kära kollega Karin (också krämnörd) grejer från http://www.iloveburt.se/ så nu har jag även en fotkräm som luktar kokos, såklart livsnödvändigt! Kan förresten rekommendera den sidan, en massa naturliga produkter till bra priser som just lanserats i Sverige. Ni som känner att ni har någon bra kräm att rekommendera till en vårsprallig krämfantast, let me know! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan