Inte än

Jag vill inte att helgen ska ta slut än! :( Tyvärr finns det inte mycket att göra åt, timmarna bara tickar på och snart är det måndagsmorgon igen. Tur då att jag haft en härlig helg! :) Leo-mys hela eftermiddagen i fredags! :) Lite basicsmink-shopping på Frölunda Torg igår (och klämmande på en fin väska, *like*), en stunds strosande på IKEA och oxfilé och Amaronevin på kvällen. Idag mer slappt, tyvärr, men har i alla fall hittat en fin vårjacka som skall införskaffas i veckan! Nu kan min gamla trenchcoat gå i graven, den har alltför många säsonger på nacken! Veckan som är på ingång kommer bli lovely, allt från Frida-dejt och roadtrip med tjejerna till Leo-mys och lite annat! Jag uppdaterar... :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan