Skoproblem

Jag behöver skor! Gärna ett par snekars, stövletter och ett par chokladbruna stövlar! Jag vill ju köpa Converse i USA (42 dagar kvar) men samtidigt måste jag ju ha skor innan dess. Speciellt ett par sköna som är goa att promenera i, det lär ju bli en hel del strosande i NY. Jag funderar att slå till på ett par gråa Converse All Star High så jag hinner gå in dem tills vi ska åka! Jag har dessutom lite rabatt så det blir inte så väldigt dyrt heller. Stövletter och stövlar får bli ett senare "problem".

Bild: http://www.sneakerworld.com/shopsite/media/converse_1j793-t.jpg
 

Kommentarer

2010-09-06
emlan skriver:

komiskt.. funderar också på att shoppa ett par sådana. grått är det nya vita:) om du får plats över i väskan (som troligtvis inte kommer att vara) så får du gärna shoppa ett par sådana till mig;)he he. puss på dig ses imorron.

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan