Redan söndag

Vänta lite, vad hände? Det var ju alldeles nyss jag stängde ner skärmen på jobbet och konstaterade att helgen var här och nu är det redan söndag!? Hmpf... I fredags var jag i alla fall på taco och tjej-mys hemma hos Frida och Enya... Jättetrevligt var det! :) Igår inledde jag dagen med ett pass Zumba och en kass instruktör. Resten av dagen spenderades hemma (hade lite dåligt samvete för vår lilla katt eftersom han varit lite för ensam det sista) med lite surf av skor och New York (har insett att det finns sååå mycket att göra och se i staden, måste ta och skriva en lista), godis, ost & kex, film med Deppen och allmänt slapp. Skönt! Nu är det dags att göra mig iordning, söndagsfrukost väntar hos Alex och Ph! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan