Drömmer mig bort

Drygt en månad kvar. En regnig och grå kväll som denna passar jag på att surfa runt på nätet om roliga saker vi ska göra när vi kommer över till andra sidan Atlanten. Vi satt en stund i helgen och skrev upp vad vi vill göra och jag kan säga att listan blev lååång. Dagens nya grej är att vi ska besöka cupcake-café! Min kollega Karin blev eld och lågor över detta och inte blev det bättre när Helene kom och föreslog att vi skulle gå på cupcake-kurs... :) Det hade ju varit jättekul. Hursomhelst, det verkar i alla fall finnas hur mycket som helst att göra i NY, tur att vi har en vecka på plats så vi hinner se och uppleva mycket. Hockeybiljetterna anlände häromdagen också, så kul! Ytterligare ett bevis på att resan närmar sig med stormsteg. *LÄNGTAR*


Bild: http://www.newyorkcupcakes.com/

 

Kommentarer

2010-09-15
emlan skriver:

är inte alls avis:) så jädrans roligt för er.

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan