Mitt första löplopp

Ja ni läste rätt, fröken Helena har utmanat sig själv. Jag ställde upp i Iform-loppet i Slottskogen idag på 5 km. Det var med rätt tunga och nervösa steg jag gick dit, men nu efteråt känner jag mig otroligt nöjd, glad och framförallt stolt över att jag kom i mål. Att jag dessutom kom i mål på en tidigare tid än jag beräknat är "bara" en megabonus.

Stort grattis till Malin som slog sin rekordtid... :) Grymt jobbat! Himla kul var det också att Alex och Ph kom och hejade på oss! :)

Nu blir det dusch, sen käk och genomgång av den goodiebagen jag fick med mig! Trevlig kväll! :)
 

Kommentarer

2010-09-02
emlan skriver:

heja lena:) fan va grym du är..

2010-09-03
Pia skriver:

Du är ju grymmast i stan! Jag är mycket imponerad:-D

2010-09-04
proppan skriver:

men va!! Detta har du inte berätta! Attans va duktigt av dej :D

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan