Länge sen sist

Vad hände här? Tiden går i ett och bloggen har "legat nere" men nu ska här bli bättring. Det har hänt en del sen sist, förutom lots of jobb... :) Jag är nyss hemkommen från Tjörn där vi spenderade gårdagen med Frozen Margaritas och älgstek & potatisgratäng & kladdkaka, mums! :) Nu har jag massor att tvätt att vika framför TV:n, drygt när man är segast i stan men ändå helt klart den bästa hushållssysslan enligt mig.

EAT LOVE LIVE
Jag och Helene var på ett jippo med Kristin Kaspersen, Alexandra Pascalido och två andra damer (en från BaraVara i Rättvik och en som "predikade" om raw-food). Verkligen trevligt och framförallt inspirerande att lyssna på dessa coola och goa kvinnor! :)

Familjehelg och årets första hockey
Jättemysigt med familjebesök, blev lite tid på stan och framförallt Liseberg. Full rull mest hela tiden! :) Även första cupen är avklarad med sällskap av Lilleman. Vem tror att en två-åring sitter still? Nej, det trodde inte jag heller men ack så fel jag hade. Han satt stilla i mitt knä under hela matcherna och verkligen tittade på hockeyn. Så mysigt! :)

Manãna med bästaste Alex och Malin
En urmysig start på veckan med tapas och massa snicksnackandes, inte helt fel alltså! :)

För övrigt har det varit biobesök, lägenhetsvisningar med mera. I veckan som kommer blir det träning med Svärmor, middag hos Frida, tjej-dejt och en tripp till Dalarna. Fullt upp med andra ord!

 

Kommentarer

2010-09-29
Eva i Vikarbyn skriver:

Hälsa svärmor från Eva i Vikarbyn!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan