Gästblogg från P

Då var det dags. P gör debut som bloggare och passar på att utnyttja den stadiga läsarkrets som finns till denna blogg (9st). Skämt å sido så tänkte vi alltså att istället för en klassisk resedagbok så får denna blogg bli vår resedagbok kommande vecka.

Systemkameran är laddad och objektiven nedpackade så ni kan se fram emot en och annan fräck NY-bild tillsammans med inläggen framöver (som t ex denna bild nedan som troligtvis är världens mest fotograferade motiv).


Har ni några tips på saker man inte får missa i NY så är det fritt fram att utnyttja kommentarsfältet till detta. Även om listan på saker att göra redan är ganska lång så är vi alltid intresserade av nya platser eller upplevelser.

Fredag förmiddag flyr vi morgonfrosten och mörkare dagar och tar sikte mot en riktigt härlig höstvecka i New York. På återseende inom kort!

/P
 

Kommentarer

2010-10-14
Pia skriver:

Yeah!

2010-10-17
Anita Johansson skriver:



Känner hur förväntansfulla ni är.Det blir xtra spännande följa dagsturerna, de trötta fötterna suset i huvudet av alla nya intryck New York är fantastiskt, inte likt ngt annat.Mitt starkaste minne var besöket på börsen,hjälp vad jag njöt och fick nypa mig i armen me än en gång.Far till Turkiet på onsdag så jag får höra när jag kommer hem.

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan