Powerstrip

Trots att jag är stel i alla rörelser och total odansant (är det ett ord?) så är den här klassen skitrolig. Jag vet inte om det är alla poser och skak som gör det men hursomhelst passar det mig väldigt bra, även om det inte ser särskilt snyggt ut (varför man nu ska man vara snygg när man tränar?)! Jag gör mitt bästa och har kul, räcker inte det så säg!?! :) Eftersom jag nu känner mig full av energi efter passet funderar jag på att ta tag i lite städning här. (Vips så försvann den energin!)
 

Kommentarer

2010-11-25
Pia skriver:

Åh! Kan inte jag få följa med nästa gång jag kommer ner? Kram!

2010-11-25
Helena skriver:

Såklart, om det går då! Är bara en "event-klass" som kommer då och då. Det är galet och roligt! Kram

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan