TGIB

...å TGIF! Nu orkar jag inte vänta längre på att det sista inlägget om New York ska läggas ut, det får komma när det kommer helt enkelt. Jag vill ju skriva h är nu med tanke på att det är veckor sen jag skrev sist, herregud då var vi nyss hemkomna från Newwan och det känns som om det var längesen nu. Det är inte klokt egentligen va fort det går att komma in i vardagen igen efter en resa/lite ledighet.

Annars mår vi bara toppen, veckorna går fort och det är inte långt kvar till jul. De kommande veckorna ska proppas fulla med julklappsinköp, glöggmys, julbak, rim, pyssel och annat *längtar* Jag älskar julen och har börjat knåpa ihop årets julklappar till nära och kära, det gäller att vara ute i god tid när man har många klappar att köpa.

Efter en stunds bloggläsande, tidningsläsande och roliga klädsidorsurfande är det dags att ta tag i fredagsmyset på riktigt. Nu vankas tacos och en bra film! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan