Sköna helg

Varför är det inte helg oftare? Det är ju så skönt att vara ledig! :) Att det är sol och plusgrader ute gör ju inte saken värre direkt. Dessutom har vi köpt lite nya blommor och ett gäng olika påskliljebuketter som gör att det känns lite vårigt inne med... :) Idag har varit en riktig slappis-dag. Vi håller på att tvättar och när jag inte håller till i tvättstugan läser jag "Luftslottet som sprängdes" och P följer Leksandsmatchen medan vi smaskar på ostbågar och dricker cola. Dock fick jag nyss ett ryck och rensade i en garderob där vi bland annat har en massa skor. Jag slängde tolv par skor som jag anser ha gjort sitt, jag trodde inte ens att jag ägde så många skor men det gjorde jag ju tydligen. Dessutom är det en massa skor kvar i garderoben, så det känns bara skönt att de dassiga paren försvinner.

Jag kan förresten rekommendera två bra filmer; The Blind Side med Sandra Bullock och Up. Bägge var jättebra! :) Den sistnämnda var helt otroligt söt, en kärlekshistoria som framkallade en massa tårar! Jag skriver inte mer om vad de handlar om, se dem istället... :)

Nu är det dags för ett par omgångar Betapet innan vi börjar med middagen!

 

Kommentarer

2010-03-21
emlan skriver:

UP såg vi ju på 3D. den är den bästa animerade filmen (förutom finding nemo) som finns:)

skön dag ni har haft.

ses på jobbet imorron.

kram

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan