Morgonstund har guld i mun

Jag vet inte om jag är benägen att hålla med. Imorse gick jag upp lite väl tidigt och det börjar kännas i ögonen vill jag lova. Anledningen till den tidiga uppgången var att jag lovat P att köra honom till tåget och istället för att åka hem och vila en stund (som förmodligen blivit värre) så åkte jag direkt till jobbet. Jag var på plats strax innan sex, vilket faktiskt är personligt rekord. Jag fick massor av saker gjorda och det var skönt att sitta här en stund i lugn och ro.

Ikväll blir det ett besök hemma hos A, givetvis ska M också med. Veckans tissel- och tasselstund är kommen! :) Det ska bli jättetrevligt! Annars bjuder veckan på lönekurs under morgondagen, våffeldagen på torsdagen då det ska mumsas våffla med P & Svärmor och på fredag efter jobbet ska jag bege mig till TUR-mässan för att samla inspiration till resor (som om det behövs!?!?)!
 

Kommentarer

2010-03-24
Pia skriver:

Hej!



Har du varit i en butik som heter "Balders Hage" någongång?



Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan