Måndagsmorgon

Å den kunde ha börjat bättre vill jag lova! :( När jag kom ut idag såg jag att vår bil fått en buckla med en grov rispa i lacken! Jag kände bara "NEJ"! Jag blir bara så trött, i måndags förra veckan hade vi den inne på reparation för att byta vindrutan!  Inte nog med att det är tråkigt och meckigt att ringa hit och dit, det är framförallt jävligt dyrt! Sura pengar som bara försvinner!

Jag blir dessutom sjukt trött på att det är vi som får stå för smällen, trots att vi inte åstadkommit den! :( Om man råkar backa in i någon, slå upp sin dörr i en annan bil etc, varför kan man då inte bara stå för det?! Det är så fegt att bara åka därifrån! :( Varför inte bara lämna en lapp på rutan och ta sitt ansvar?!? Gaah! :(

Nu ska jag försöka jobba på, men tankar på bilen och min onda rygg gör det inte lätt för mig! Det låter som jag tycker väldigt synd om mig va? Det gör jag, speciellt med bilen! Suck!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan