Hollywoodfruar

Eftersom jag missade förra säsongen med Hollywoodfruarna (alla avsnitt utom ett) tänkte jag igår att jag banne mig skulle se det! :) Sagt och gjort, jag såg halva i alla fall - fick lite smått panik på de nya stjärnskotten. Damer över 50 som tror att de just fyllt 20, klädda i leopard från topp till tå och som klämmer och känner på unga killar som skall vara bartenders inför en kommande Barbiefest! Hmm... Jaja, Maria Montezami var i alla fall cool, där skrattar man ju rätt gott när hon berättar (på sitt sätt) om sina cravings efter tofsar, hur kul det är att spara pengar (medan man spenderar makens) och hur hon - till skillnad från alla andra - lägger på sitt läppstift underifrån för att se snygg ut medan hon smetar in det! :) Jag ska se nästa avsnitt med har jag bestämt, för då gör en Hollywoodfruga från Dalarna entré, det kan jag ju inte missa... :)

 

Kommentarer

2010-03-09
emlan skriver:

visst är hon bäst den där maria. I LOVE HER:)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan