Fredagsmys

Äntligen ska jag försöka plita ner några ord här! Denna veckan har jag verkligen varit en busy woman och spenderat många övertidstimmar på jobbet! Därför är det extra skönt att det är fredag och att jag har en hel helg att hämta igen mig på. Det känns ännu skönare att vi inte har något speciellt inplanerat så vi kan göra det som faller oss in!

Det har som sagt varit mest jobb under veckan men lite annat har också hunnits med. I onsdags hämtade A & Ph upp mig och vi åkte hem till M, där vi käkade räkmackor och åt urgoda kärleksmums som M bakat! Det blev en sen kväll med en massa snack och prat om kommande planer, jag kan inte förstå att tiden alltid går så väldigt fort när vi ses... Efter en smått hysterisk arbetsdag igår föreslog jag filmkväll för P och vi kollade på The Road. En mer grå och deppig film kan man ju leta efter, det var bara grått, grått och ännu mera grått. Det var en tragisk historia om en pappa och hans pojke som lever nästintill ensamma förutom ett gäng kannibaler i en förstörd värld (vad hände?) och försöker överleva (varför?) mot de faror som väntar dem! Det var en del råa scener när jag helst av allt ville gömma huvudet bakom kudden! Hursomhelst, jag rekommenderar den inte!

Nu väntar jag på min kollega som kommer med sushi vilken sekund som helst!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan