Äntligen fredag

Det finns ingen dag i veckan som är så bra som fredagen! Nu har man hela helgen framför sig, lovely! :) Det kommer nog bli en hel del hockey i helgen med tanke på att Ramberget har sin årliga berömda cup! Annars har de sista dagarna har bara svischat förbi, tusan va fort det går! Ikväll blir det i alla fall tjejmys för hela slanten hemma hos A. Vi ska laga fisksoppa, dricka vin och göra marängswiss till dessert!

På lunchen var jag och E iväg till Systembolaget och jag har för första gången (vuxenpoäng) beställt ett mycket gott Ripasso-vin! Jag fick riktig professionell service, tack F! Nu hoppas jag bara att vinet smakar lika bra som jag kommer ihåg det! :) En annan rolig sak är att jag idag känt lilla Lea sparka för första gången (Lea - det jag kallar min kollegas baby i magen för).

Nu ska jag fortsätta dagen med allt som måste göras innan jag traskar hemåt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan