Anna

Det blidde Anna som tog hem segern! Jättekul tycker jag, jag gillade låten skarpt! Hon är så söt med, så liten och näpen och med sina röda Converseskor till sin söta klänning! :) Jag gillade ju som sagt Salem med, den låten växer för varje gång jag hör den. Roligt att Björn Gustafsson dök upp på ett hörn med, helt plötsligt satt han vid pianot - oväntat och väldigt kul! :)

Nu har jag just klickat hem två plagg från nätet! :) En korallmönstrad sommarklänning och en tunika i vitt med blåa detaljer! Dock kommer de inte förrän om ett bra tag, men det gör ju inget eftersom jag inte kan använda det än ändå! Kul med lite nya kläder, det behövs verkligen vill jag lova!

 

Kommentarer

2010-03-14
emlan skriver:

kläderna får du allt visa imorron:) spännande.

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan