Weekend a la familj

Familjebesök i Göteborg. Vi har hunnit med en tur till Allum, strandhäng, fotbollsmatch (både egenspel och VM-matcher) och jag (bara jag) har första gången på länge (någonsin?!) varit på utflykt med mamma och pappa. Det blev en tur längs med havet och med sista anhalt Gottskär där vi inhandlade den kända och smarriga mazarintårtan!

Sedan är VM över också. Det blidde ingen vinst för mig i jobbtipset men jag är glad ändå! :) Speciellt att Spanien vann med tanke på Hollands fula spel. Isch! Vi såg den avgörande finalen med Svärmor och Sofie samtidigt som vi käkade hemmagjord pizza. Helgerna går alldeles för fort, det är ett som är säkert!

En glad farfar och en glad lillfis



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan