Inom räckhåll

Idag vräker verkligen regnet ner men jag har solsken i livet ändå, härligt va? :) Har fått träffa Lilleman som numera är slängpussarnas prins, träffat mina underbara vänner i stan och nu väntar jag på att få hem min goa pojkvän som nu sitter ute i spöregnet och väntar på att få spendera tusentals kronor på den nya Iphonen.

Efter en tid med massor av jobb ser jag äntligen ett ljus i tunneln. Imorgon är sista arbetsdagen innan tre veckors härlig semester. Jag längtar! :) Men som sagt, först en intensiv arbetsdag till innan jag kan börja njuta av min ledighet fullt ut. Direkt efter jobbet styr jag kosan mot Dalarna, där främsta anledningen är att fira min kära moster som fyller 50. Resten av semestern bjuder på en rejäl blandning och jag lovar att dela med mig.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan