Miss 1

Jag såg precis att det fanns två inlägg som inte blivit publicerade fast de ligger klara, skumt! Jag publicerar dem nu så ni får se vad jag gjorde förra helgen/veckan.

"Helgen har varit underbar med riktigt skärgårdsliv på Tjörn och Orust! Efter en riktigt glassig lunch i Stenungsunds hamn fortsatte vi från Tjörn till Mollösund med båt. Roligt (och skumpigt) var det och snacka om att Mollösund är charmigt. Det var verkligen en idyll med alla fina skärgårdshus, jag är stormförtjust i alla glasverandor med pelargoner! Vill ha! :) Innan vi fortsatte båtfärden hem stannade vi till på ett glasscafé. En specialare och sen kajkanten, vrålmysigt. När jag och mina tjejer var i Dalarna hittade jag ett fint vykort med texten Lycka är att dingla med benen. Exakt så kände jag när vi satt där och dinglade med våra ben i solnedgången.

Idag har vi varit på Hills och testat våra golftalanger. Jag kan meddela att gänget hade något bättre koll på svingen än vad jag hade, men skam den som ger sig. Det var i alla fall otroligt roligt och hoppas jag får följa med igen och slå bollar. Nä, nu är det dags att krypa ner, det är en lång dag imorgon
".

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan