Slut på jullovet

Så är det då slut på julledigheten och tillbaka till verkligheten igen. Det har varit otroligt skönt att vara ledig, precis vad jag behövde. Att få slappa, relaxa och göra det som faller mig/oss in - så underbart härligt... Jag har varit sådär bra på att uppdatera den sista tiden men jag kan ju inte direkt påstå att jag suttit så mycket vid datorn. Det har faktiskt bara varit när jag och P spelat Betapet mot varandra! :) Från och med imorgon kommer jag ju sitta framför datorn varje vardag så det har inte varit speciellt prioriterat nu under mina lediga dagar. Förståeligt?

Under min lediga vecka efter att det nya året har slagit in har jag hunnit med en hel del faktiskt:

* Träffat min kära vän A som jag inte träffat på snart 2 år - supertrevligt att ta igen det vi
missat!
* Fikat med M, A & Ph hemma hos M!
* Myst hemma med diverse ordningfixande, bland annat en rejäl detox av badrumsskåpet där jag slängt en massa skrot som inte hör hemma där längre. Roligt (men dyrt) att köpa en massa nya hudvårdsprodukter...
* Varit i Kungsbacka med A & Ph - fyndshoppade muffinsformar, linnen, t-shirt samt lite underwear!
* Massa mysfrukostar, middagar och filmer med P!
* Inventerat jobblagret hela måndagen!
* Bakat kanelbullar!
* Natt-McFlurry ;)
* Varit på NK-rea som startade idag. P shoppade lite kläder medan jag köpte en ansiktskräm samt en fotkräm från Crabtree & Evelyn (fortfarande Skönhetsbibeln som ekar i mitt öra)!

Nu är det dags att återigen spela lite Betapet med P! Sen ska jag försöka vika lite tvätt innan jag somnar!

Godnatt på Er!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan