Latislördag

Va skönt det är att sitta i soffan med myskläder, datorn i knäet och spela Betapet... :) Dock går det skitdåligt för mig och jag förlorar så gott som varje match, så fruktansvärt irriterande. Pratat i telefon med A har jag också... :) Jag funderar på att rycka upp mig, göra lite hemmaspa med ångbad, peeling, ansiktsmask, hårinpackning och hela kitet. Det vore välbehövligt, dock vet jag inte om jag ska göra det nu eller mot kvällen, stora problem detta!! Jag ska även snart iväg en snabbis till Frölunda Torg för en kik på Village som har utförsäljning på allt på grund av ägarbyte (tack E för informationen). Jag gillar deras grejer och det är ju aldrig fel med rea.

Igår kom Malmö-borna A & A hem till oss, vi hade en  jättetrevlig kväll tillsammans. Vi käkade mat (P´s wienerschnitzel med klyftpotatis, sallad och senapsvinägrette, kladdkaka med grädde samt en gigantisk fruktsallad), drack vin och kollade på hockey (Leksand - Malmö, där Leksand vann med 5-4)... :) Det var väldigt längesen vi sågs och vi hade en massa prat att ta igen med allt från jobb och NY-tips till en eventuell skidresa till Dalarna.

Just ja, jag var fröken Klumpig igår och jag måste berätta varför. Innan A & A kom skulle jag springa ut med en soppåse. Jag tog på mig gummistövlarna (som jag var för övrigt inte använt sedan jag & Proppan plockade blåbär i somras, men nu skulle jag prompt ha dem), dock hade jag väl inte fötterna riktigt i men jag tänkte att det spelar ju ingen roll, jag ska ju bara utanför dörren. Dock kom jag inte så långt. I trappan snubblade jag till och kraschade ner för trappen med rumpan först. Det gjorde ont! :( P kom utrusande och då började jag skratta samtidigt som jag bölade lite. Det såg säkert lite kul ut men aj va ont det gjorde. Det känns idag med och jag tror nog att det kommer komma ett blåmärke i modell större på rumpan!

Nu dags att rycka tag i mig själv! Trevlig helg! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan