Januariuppdatering

Det har nästan gått en vecka sen jag började jobba efter juluppehållet! Jisses! Dock var det grymt skönt att bara jobba torsdagen och fredagen förra veckan eftersom det blev en liten mjukstart inför det som komma skall. Vi har nämligen hur mycket som helst att göra här på jobbet! :)

Veckan som passerat har gott väldigt fort och vi har inte gjort något särskilt. P är tyvärr sjuk och jag har mest varit hemma! Julen är i alla fall undanröjd och det känns tomt utan alla ljusstakar som lyst upp i mörkret! Vi har mest haft hemmamys under veckan där vi spelat Betapet, kollat olika filmer med mera. På söndagseftermiddagen kom B & L på ett oanmält fikabesök och L fick sitt Paul Frank-set som legat länge i min garderob (det passade perfekt även om han smutsade ned linnet nästan på direkten).

Igår kollade vi på en skräckisfilm till maten (enligt mig) - Pandurom! Jag blir lätt lite hypernervad och gömmer mig bakom P och en kudde när det handlar om jaga (alltså när människor blir jagade, ingen djurjakt), gömma sig i sista sekund, läskiga "monster" och sådant! Ändå tycker jag det är så spännande så jag inte kan låta bli att kika fram under kudden, fånigt eller hur?

Ikväll ska jag försöka pallra mig iväg på lite träning, det ska bli skönt! Jag har tänkt träna ett BodyStep-pass inne i stan med en grym instruktör! Dessutom är det release ikväll, vilket är extra roligt! Resten av veckan inbjuder till middagsdejt hemma hos A imorgon och middag med hockey (Leksand - Malmö) hemma hos oss på fredag tillsammans med Malmö-borna A & A. Helgen vet jag inget om än, vi får se vad som händer...

Ha en trevlig dag!

 

Kommentarer

2010-01-13
Pia skriver:

Mysigt att du börjar blogga igen! Söt klänning förresten, den kommer du passa bra i till sommaren:-) Många kramar!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan