Återigen fröken Klumpig

Jag tror inte det är sant, det händer igen... :( Nu är det inga små klumpigheter jag utsätter mig själv och min omgivning för utan det hela är mer avancerat. Om jag säger att jag nu sitter i lägenheten tillsammans med P och B, hostandes och med alla fönster och dörrar öppna, undrar ni då vad jag gjort? Jo, jag skulle värma några kanelbullar till kaffet och lade dem i mikron ett par minuter. Det jag missade var att P nyss värmt mat och jag kollade inte vad mikron var inställd på. Jag trodde att mikron var inställd på tining, eftersom jag tidigare idag tinat andra produkter. Men så var ju givetvis inte fallet, den var inställd på högsta effekt. När jag kom in för att kolla till kaffet kände jag en bränd lukt och det rök om mikron. Jag stängde av och ropade på grabbarna. Jag öppnade upp luckan och det fullkomligt vällde ut rök som stank och sved i ögonen... :( En liten turbulent stund vill jag lova... Fy, vad klumpig jag är - det känns inte alls bra!
 

Kommentarer

2010-01-17
A skriver:

Gumman, ta inte illa upp, men du roar mig den här helgen!! :P



Kram på dig, å jag hoppas du hade fler bullar i frysen till fikat....

2010-01-18
Helena skriver:

Tack för din kommentar! :) Tyvärr var det de sista bullarna... :( Det blir till att baka nya någon gång. Först gäller det dock att försöka få bort den lukt som är hemma, det stinker verkligen!!! Usch, inte bra alls!!! :( Kram kram

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan