Träningsvärk och chokladmuffins

Jag börjar få en redig träningsvärk i mina lår och ljumskar efter gårdagens skidlopp... Jag antar att det blir snäppet värre imorgon men det gör inget, träningsvärk är ju den bästa värken!

Annars har kvällen varit lugn; ett MRL-pass, mathandling och bak. Jag har precis gräddat klart Leilas kladdkakemuffins, jag tänkte ta med dem till jobbet imorgon med tanke på att det är Alla Hjärtans Dag på söndag. Det är en massa fina röda hjärtan på pappersformarna och så ska jag garnera muffinsen med grädde och hjärtströssel, jag tror det kan bli bra! :) Hoppas de smakar gott också och inte bara ser söta ut!

Nu är det snart läggdags, ska bli skönt med sömn nu! Gissa om jag förresten sov gott efter skidturen? Japp, det gjorde jag. Jag försov mig till och med i morse! En hel timme... :)

Sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan