En ledig dag

Att vara ledig en måndag är inte alls fel, tvärtom det är underbart! Dagen gick iofs megafort men skönt var det! :)

På kvällen åkte jag hem till A, där jag och M blidde bjudna på kvällsmat i form av smoothies, mackor och blåbärspaj! A som numera kallas Martha Stewart (av mig) slängde ihop pajen i ett svep med Ph på armen! :) Inte illa! Lika trevligt som vanligt att sitta och tjöta i timmar! P hämtade mig när han var på väg hem från hockeyträningen så det blev en rätt sen kväll. Det är nog därför jag är lite småtrött idag men det var helt klart värt det! :) Nu ser jag fram emot nästa tjejträff som inträffar redan imorgon! Då blir det relax på hög nivå, göttans!

 

Kommentarer

2010-02-03
Åke B skriver:

Hoppas du känner dig bättre idag

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan