4 dagar kvar

"Bättre sent än aldrig" är ett ordspråk som kan användas på min blogg såhär i juletider, uppdateringarna har ju inte direkt haglat in (säger man så?). Jag insåg precis att jag inte ens berättat om vår mysiga helg i Dalarna och det var ju ändå förra helgen. Märkligt vad fort det går ibland. Hursomhelst, vi hade en jättetrevlig helg med Pia och Isak i ett kallt Dalarna. Helgen bjöd på allt från lussekattsbak, middag a la France och Jobs Handtryckeri till Skarp Kalligrafi, en snabbvisit hos familjen och en ishockeymatch i Leksand. Väl hemma i Göteborg igen fortsatte veckan med glöggdejt hemma hos Malin där vi fick smaka hennes hemmagjorda glögg, gottigt. Annars har det varit mycket med jobbet men jag har även hunnit med att lussa, baka lussekatter och koka knäck, så lite julkänsla har jag allt i kroppen.

Helgen som var spenderades med Malmöborna Anders & Annelie. Vi var på bio, RED (Die Hard-kopia med Bruce Willis i huvudrollen) och innan var vi ute och käkade på Picasso. Igår skulle jag fixat klart de sista klapparna men det blev inte riktigt som jag tänkt :( Istället blev det enbart en ask med praliner till jobbets julklappsspel som går av stapeln imorgon. De sista julklapparna får hittas på stan imorgon och sen finns ju nätet med om det skulle vara så :) Jag kan inte riktigt förstå var de sista veckorna blev av. Jag var i full gång med julklappar och annat juligt redan runt 1:a advent och jag brukar alltid vara ute i god tid, men det här året är allt snett och jag har inte ens fått iväg julkorten än. Pust! Nu är det dags att stänga ner här och invänta tjejerna som kommer hit på julmys (så nu väntar julfika och första klappen).

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan