New York

Äntligen är resan bokad, min dröm om äppelstaden (nej inte Kivik Pia) kommer att gå i uppfyllelse den 15 oktober! :) Idag är det 48 dagar kvar, nedräkningen har börjat... Jag är verkligen grymt ressugen, jag vill ha den där känslan av att jag är på väg någonstans, den där förväntansfulla känslan och pirret i magen. Längtar som bara den!

PS. På vägen hem kommer vi dessutom landa i Paris på förmiddagen och flyget hem går inte förrän till kvällen, vilket innebär att vi låser in våra väskor på flygplatsen, drar in till das City och njuter av hösten i Paris en dag. Är det inte underbart så säg?

 

Kommentarer

2010-08-29
Pia skriver:

Bara så att du vet är jag såååååå avundsjuk!!!!!!!

2010-08-30
propp skriver:

Ja med

2010-08-30
Rebecka skriver:

Gud va härligt Helena! Hoppas vi ses snart :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan