Vårtecken 3

Idag har jag sett vårens första vitsippor! :) Det har varit en massa vårtecken nu det sista och det gillar jag. I morse när jag var ute och promenerade med en kompis såg jag en massa vitsippor i ett dike! Jag ångrar nu att jag inte plockade med mig några hem, de hade passat fint i det gröna loppisfyndet, eller hur S (eller hade de drunkat)? Annars har dagen bjudit på mysfrukost och det sista renset i garderoben! Kan ni fatta, jag är äntligen klar med det jäkla rensandet!? Det tog sin lilla tid men nu är jag så nöjd när det råder ordning och reda i det som tidigare var ett totalkaos. Nu är det dags att sluta slöa och istället fortsätta pricka av helgens fixarlista. Mot köket!

 

Kommentarer

2010-04-19
proppen skriver:

hmm den kanske hade varit lit3 stor men fint hade d nog ändå varit=)

2010-04-24
mormor skriver:



va´bra då fick du ju pajen för dej själv

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan