Shopping, tokigheter och en stor gåta

Det är tre ingredienser i mitt liv såhär på torsdagskvällen!

Shopping - Jag tog en liten tripp till Frölunda Torg och fyndade lite reasaker på Gina Tricot. Jag lyckades hitta två vårklänningar för femtio kronor styck - inte illa pinkat va? Det är roligt att fynda! Jag köpte också en ljusrosa tröja i ekologisk bomull på HM, har en vit sen innan och den är så himla skön. P fick sig också en liten present, en gråvitrandig t-shirt.

Tokigheter - Ja vad kan jag då mer säga än att jag är jag... :) Ibland är jag knäppare och spralligare än vanligt! Det är lite kul när man hittar på små "hyss" ibland, det tycker i alla fall jag (P skakar mest på huvudet och skrattar).

Och så dagens stora gåta - Hur kan två personer ha lika mycket tvätt som en hel familj? Familj kanske var lite mesigt sagt, jag menar snarare en armé. Tvätthögarna är enorma! Pust, det är väl bara att börja tvätta och sluta fundera!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan